Nieuwste
Johan Derksen eerlijk over zijn huwelijk: ‘Een sleur’
Johan Derksen en zijn echtgenote Isabelle zijn inmiddels 25 jaar samen. De analist laat echter weten dat hij niet in de grote liefde gelooft. “Na 25 jaar wordt het wel een beetje een sleur en kabbelt het voort.”
In ‘De 10 vragen’ was Derksen openhartig over zijn huwelijk. Aan Rob Kemps vertrouwt hij toe: “Ik had met mijn eerste vrouw een goed huwelijk en daarna ben ik nog een keer getrouwd geweest, dat was niet zo’n prettig huwelijk. Die ik nu heb, ben ik ook alweer 25 jaar mee.”
Een enorme sleur
Wel geeft hij toe dat zijn vrouw heel goed voor hem zorgt. Na 25 jaar zit Johan wel een beetje in een sleur. In de slaapkamer valt nog weinig te beleven. Rob grapt: “Jullie hebben nog steeds de 1,5 meter regel thuis zeker?” Daarop antwoordt Johan: “Nou, nee. Maar die k*t hond ligt er altijd tussen hé?”
Weinig gemeen
Johan liet eerder al verstaan dat ze er pas na hun huwelijk achter kwamen dat ze eigenlijk niet zoveel gemeen hebben. Ze doen dan ook vrijwel niets samen, ook dineren niet. “Ik eet nooit met mijn vrouw samen”, onthulde Johan voorheen. En dat zelfs niet met kerst. “Ik neem een halve liter yoghurt, dat is mijn hoofdmaaltijd. Om daar nou de kersttafel voor te dekken is een tikje overdreven.”
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.