-

Nieuwste

Coke-snuivende Goldbandzanger heeft spijt: ‘Had het niet mogen doen’

Op de social media gaat er een video rond van zanger Milo Driessen die tijdens een optreden een lijntje coke snuift. De Goldbandzanger zorgt voor heel wat ophef.

Midden in een nummer neemt Milo een wit tasje uit zijn zak. Hij strooit de inhoud op de bovenkant van zijn hand en snuift het goedje onder de ogen van het publiek op.

Raadslid Ralf Sluijs van Hart voor Den Haag vertelt: “De zanger snuift erop los alsof het de ‘normaalste zaak van de wereld is.” Op de social media regent het verontwaardigde berichten. Iemand zegt dat het tijd is om de band te cancellen en een andere noemt het sukkelgedrag.

Witte was

Goldband heeft een nummer genaamd Witte was waarin over coke wordt gevonden. Fans reageren iets kalmer op de beelden. “Waar dacht je dat het nummer anders over ging”, merkt een volger op. Nog een andere persoon voegt eraan toe: “Dacht je dat ze daar stonden op een groene thee en een Snelle Jelle?”

Reactie Milo

Ondertussen reageerde ook Milo op het incident. “Ik kan er heel duidelijk over zijn: ik had het niet moeten doen, ik heb het wel gedaan. Mensen mogen hun mening erover hebben. Ik kan beloven dat ik het nooit meer ga doen.” Hij beseft dat hij en zijn band een voorbeeldfunctie hebben. “We zijn net bijvoorbeeld ook op de foto gegaan met jonge kinderen. Ik hoef ze daar niet aan te introduceren. Dus daar heb ik wel spijt van.”

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder