Nieuwste
Stewardess door het lint tegen passagier die collega deed huilen
Virale beelden tonen hoe een stewardess helemaal door het lint gaat tegen een passagier nadat die een collega had doen huilen vanwege een maaltijd. Ze vertelde de reiziger furieus dat ze niet zijn meid was.
“Hou je bek, ik ben je meid niet!”, snauwde de medewerker van IndiGo tegen de onbeschofte passagier.
Het incident vond plaats op een vlucht van Istanbul naar Delhi op 16 december. De lage kost maatschappij. “Stop met naar me te wijzen en te schreeuwen, een collega is aan het huilen door jou”, zegt de medewerker.
“Je kunt zo niet tegen het personeel praten”, schreeuwt ze. Een andere medewerker probeert de situatie te bedaren en probeert haar collega weg te leiden.
De commotie ontstond nadat de passagier om een broodje had gevraagd en te horen kreeg dat ze eerst moesten horen of er nog wel waren. Een woordvoerder van de luchtvaartmaatschappij bevestigt het incident: “Het probleem had te maken met een maaltijd gekozen door een bepaalde passagier.” Het antwoord van de stewardess stond de man niet aan en toen stak hij een tirade af, waardoor de dame begon te huilen.
Tempers soaring even mid-air: “I am not your servant”
An @IndiGo6E crew and a passenger on an Istanbul flight to Delhi (a route which is being expanded soon with bigger planes in alliance with @TurkishAirlines ) on 16th December : pic.twitter.com/ZgaYcJ7vGv
— Tarun Shukla (@shukla_tarun) December 21, 2022
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.