Nieuwste
Johan Derksen haalt zwaar uit naar Britt Dekker: ‘Niet meer welkom’
Britt Dekker was vorige week te gast bij De Oranjewinter, maar dat was geen succes. Net als Rob Kemps mag ze niet meer komen. “Britt hoeft niet meer te komen”, is Johan hard.
De heren van VI laten duidelijk merken wie ze geschikt vinden als tafelgast en wie niet. Eerder kreeg Rob Kemps al bakken kritiek. Tafelgast Özcan Akyol kwam nog eens terug op de rel. “Ik vond het niet zo fraai dat jullie Rob Kemps een dag later gingen recenseren.” Maar ook hij vond Kemps niet zo geschikt. “Ik vond hem niet zo sterk aan tafel, nee. Hij wilde niet praten. Maar de volgende dag, dat moet ik ook zeggen, wilde Britt ook niet praten. Dus jullie hadden twee keer op een rij mensen die niet wilden praten.”
Johan sluit zich daar bij aan. “Die moet ook niet meer komen.” Wilfred Genee grapt: “Er komt helemaal niemand meer.” Hij haalt aan dat mensen die te gast zijn hun mening moeten durven geven. “Er zijn heel veel mensen niet geschikt om hier te zitten, hoe gek dat ook klinkt.”
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.