Nieuwste
Max Verstappen en zijn hele familie bedreigd met de dood
Donderdag haalde Max Verstappen fel uit naar de zogenaamde toetsenbordhooligans. De afgelopen dagen kreeg de wereldkampioen en zijn familie zware bedreigingen via de sociale media. Mensen zijn boos op hem omdat hij zijn teamgenoot Sergio Pérez niet voorbij liet gaan in Brazilië.
Max laat weten: “Mijn zus, mijn moeder, mijn vader en mijn vriendin zijn bedreigd. Het gaat veel te ver. Het moet stoppen. Als je een probleem hebt met mij, prima, maar ga niet achter mijn familie aan. Dat is onacceptabel. Ik heb echt de meest vreselijke dingen gelezen. Mijn zus stuurde me zelfs een bericht dat er echt iets aan gedaan moet worden.”
Red Bull Racing ging ondertussen zwaar door het stof na het incident tussen Max en Sergio. De leiding erkent niet goed gehandeld te hebben voor en tijdens de race.
“All the things I’ve read is pretty disgusting, even more than that they started attacking my family”
“If you have a problem with me, that’s fine but don’t go after my family because that’s unacceptable”
Verstappen discusses the miscommunication at São Paulo ? pic.twitter.com/qGZCYmqegn
— Sky Sports F1 (@SkySportsF1) November 17, 2022
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.