-

Nieuwste

Harry pakt koffers na zware ruzie met Meghan

De geruchten over een huwelijkscrisis tussen Harry en Meghan steken opnieuw de kop op. Het stel had naar verluidt zware meningsverschillen over hun nieuwe projecten op Netflix. Harry zou daarop zijn koffers hebben gepakt.

Harry en Meghan hebben ruzie over de wijzigingen die in hun Netflix-documentaire zijn doorgevoerd. Er zijn details aangepast die niet overeenkomen met de memoires van Harry.

Een insider vertelt in het tijdschrift Woman’s Day: “Hij geeft Meghan de schuld voor het afwijken van het plan. Ze heeft te veel van haar eigen waarheid vertelt en haar waarheid zou niet altijd de echte waarheid zijn.” Harry was zelfs zo boos dat hij zijn koffers pakte en enkele dagen verdween.

De insider zegt overigens dat Harry alle recht heeft om boos te zijn. “Ze werken al jaren aan deze uitrol van hun projecten en nu is er een risico dat de Netflix-serie uit elkaar valt, net zoals haar kinderserie ‘Pearl’ eerder deed dit jaar. En aangezien ze een hoge hypotheek hebben voor hun huis in Californië, hebben ze het geld echt nodig.”

In het tijdschrift wordt verder gesuggereerd dat het koppel een zware huwelijkscrisis doormaakt. Vorige maand verscheen Harry op de Masters of Scale Summit in San Francisco, zij het zonder zijn echtgenote. “Hij noemde haar zelfs niet eens, terwijl ze normaalgesproken niet kunnen wachten om elkaar in een openbare setting te prijzen.”

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder