Nieuwste
Erica verbrodt vrijgezellenfeest van dochter Maxime
De laatste aflevering van de Meilandjes stond in het teken van de levering van een nieuw zwembad. Maar door een ongemakkelijke opmerking van moeder Erica, viel het vrijgezellenfeestje van Maxime compleet in het water.
Bij de familie Meiland loopt er altijd wel iets mis. Het zwembad kon immers niet in een keer in de tuin worden getakeld. Daarom moesten ze de tuin van de buren even lenen. Niet alleen de buren, maar de hele straat kon meegenieten van het spektakel.
Montana neemt ondertussen de organisatie van het vrijgezellenfeest op zich. Ze zouden Maxime enkele weken voor het huwelijk ophalen met een knalroze hummer limousine. Een vriendin zegt nog in de camera: “Ik hoop dat ze het nog niet weet.” Maar het kwaad is al geschied. Niemand minder dan moeder Erica verknalde de verrassing. “Ja, erg hè. Het floepte er gewoon uit”, zei Erica beschaamd.
Op het ogenblik dat ze wordt verrast door haar zus en vriendinnen, lijkt ze toch enigszins verbaasd. Maar later in de limousine blijkt dat ze het toch al wist. “Ik wist het dus al! Omdat zij zich had verlult vanochtend bij de koffie.”
Wat is die rooooooooooooze… #chateaumeiland pic.twitter.com/pRx4yvxPY3
— ???⤇ ?????????⤆ ??? (@babelaer) November 14, 2022
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.