-

Nieuwste

BEELDEN: Cristiano Ronaldo vertelt huilend over overlijden zoontje

Op het WK in Qatar wil Cristiano Ronaldo nog een laatste keer schitteren met Portugal. Maar zowel sportief als privé heeft hij een heel moeilijk jaar achter de rug. Bij Manchester United draait het niet goed, maar het moeilijkste was natuurlijk het overlijden van zijn pasgeboren zoon.

In een nieuw gepubliceerd deel van zijn interview in Piers Morgan Uncensored praat hij openhartig over deze periode in zijn leven. “Het was waarschijnlijk het moeilijkste moment in mijn leven, het ergste sinds de dood van mijn vader.” De stervoetballer vertelt zichtbaar geëmotioneerd over het overlijden van zijn baby Angél. Zijn zoontje stierf op 18 april, maar tweelingzus Bella overleefde wel.

Ronaldo kreeg echter geen tijd om aan de situatie te wennen en te rouwen. Daarover zegt hij: “Het voetbal stopt niet, we hebben veel competities gehad. Het was waarschijnlijk het moeilijkste moment in mijn leven.”

Verder onthult Ronaldo dat hij de as van zijn zoontje dicht bij dat van zijn vader bewaart. Namelijk in een kapel in zijn huis. “Zo kunnen ik en onze andere kinderen de hele tijd met hen praten.” En dat praten helpt hem enorm bij de verwerking. “Ze helpen me een betere man te zijn, een beter mens te zijn, een betere vader te zijn. Het is iets waar ik heel trots op ben, vooral op de boodschappen die mijn zoon me stuurt.”

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder