Nieuwste
Hoofd OnlyFans-model ontploft na facelift in vliegtuig
Het is blijkbaar niet zo verstandig om te vliegen vlak nadat je aan je lichaam hebt laten sleutelen. Dat vertelt Weronika, een Engelse influencer, die op TikTok uitlegt dat haar gezicht ontplofte toen ze terugkwam uit Turkije.
Weronika was voor een wenkbrauwlift naar Turkije gereisd. De operatie was goed verlopen, maar in het vliegtuig onderweg naar huis beleefde ze de schrik van haar leven. Ze vertelt: “Toen ik in het vliegtuig wakker werd, deed alles pijn. Ik ben naar het toilet gegaan, hoorde een duidelijke knal en ik schoot in paniek.”
De vrouw merkte in de spiegel dat de snee bij haar wenkbrauwen groter was geworden en dat er bloed uit sijpelde, samen met een vieze, stinkende gele pus. Ze vervolgt: “Ik heb heel de vlucht enorm veel pijn gehad. Ik had het zo warm en al die vloeistof kwam eruit. Het was gruwelijk.”
Haar huisarts adviseerde om er zelf zalf op te smeren. “Maar de volgende ochtend was het volledig ontstoken. Het zag er gruwelijk uit en stonk heel erg.” Eigenlijk had Weronika helemaal niet mogen vliegen, maar door omstandigheden deed ze dat toch. Het was de druk van de grote hoogte die de knal veroorzaakte.
@polish_99No hard feelings, he’s actually a really nice guy?
@polish_99I have really tried to be as concise as possible but I am going to do a part 2 now, I won’t make you wait
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.