-

Nieuwste

Glennis Grace bekent wat ze met Jumbo-medewerker deed

Dinsdagavond gaf Glennis Grace bij Jinek tekst en uitleg over het incident in de Jumbo van begin dit jaar. Ze vertelt: “Ik ben hier niet om mezelf te verdedigen. Ik begrijp heel goed wat mensen hebben gevoeld. Het is verschrikkelijk.”

In februari werd Glennis samen met haar zoon Anthony en een goede vriend van de familie aangehouden. Vooraf zou Anthony met een elektronische sigaret door de winkel hebben gelopen. Daarop werd hij uit de zaak geduwd. Daardoor zou hij tegen een rek zijn gevallen.

Glennis vertelt: “Op het moment dat Anthony thuiskwam, had hij een bebloed gezicht. Ik zag alleen maar het gezicht van mijn kind, bebloed, vol met krassen. Voor mij, als moeder zijnde, gaat dat door merg en been. Ik probeerde kalm te blijven. Uiteindelijk besloot ik toch daarheen te gaan, want ik wilde weten wat er was gebeurd.”

Dus trok ze naar de supermarkt om verhaal te halen. Naast haar zoon, haar ex en nog een vriend van haar zoon waren er nog drie andere personen aanwezig. Ze wilde de manager spreken, maar sprak eerst met de medewerker die haar zoon zou geduwd hebben. Die zou de zangeres dan uitgelachen hebben. “Dat was voor mij waarschijnlijk de trigger dat ik een black-out kreeg en toen heb ik hem een duw in het gezicht gegeven.”

Daarna ontstond dan een enorme vechtpartij in de supermarkt. Daar zou de zangeres zelf niet aan meegedaan hebben. “Ik heb met niemand gevochten. Ik heb alleen die medewerker een duw gegeven. Het is onwijs uit de hand gelopen. Dat was absoluut niet de bedoeling. Er was een vechtpartij, maar ik heb dat niet gezien.”

De zangeres geeft aan dat ze wil bemiddelen en verzoenen met de medewerkers van de Jumbo, maar die hebben daar geen zin in.

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder