Nieuwste
Geraldine Kemper kijkt op naaktstrand los in een anus
De kandidaten van Het Perfecte Plaatje krijgen ieder seizoen weer de meest uiteenlopende opdrachten voor de kiezen. In de derde aflevering staat één thema centraal en dat is naakt. De deelnemers krijgen de traditionele naaktshoot voorgeschoteld. Geraldine Kemper is openhartig over haar eigen naakt beleving en het nudisme van haar medemens.
Bij de eerste opdracht moeten de fotografen stilte uitdrukken in beeld. Geraldine denkt aan het verlies van een dierbare en daarom besluit ze om een stoel in het water te fotograferen. Dat water maakt wel deel uit van een naaktstrand. Als ze doorheeft wat er aan de hand is, zegt ze verbaasd: “Oh, dit is het naaktstrand. Kunnen we hier dan wel met de camera langs?”
Geraldine weet niet waar te kruipen. “Het is heel bijzonder als je merkt dat mensen om je heen naakt zijn. Dan gedraag je je toch een beetje anders. Ik voelde me toch een beetje: kan ik hier wel doorlopen? Vinden ze dat niet heel erg arelaxed? En dat vinden ze ook niet leuk, dat snap ik ook wel, want we komen hier met zo’n grote camera en ik heb ook nog eens een grote camera bij me.”
Geraldine verzekert de mensen dat ze echt geen foto van hen maakt. Toch komen er enkele nieuwsgierige nudisten een kijkje nemen. “Ik kijk heel eventjes het hoekje om en ik kijk echt gewoon een anus in…”, vertelt de blondine.
Nog meer naakt
Tijdens de tweede opdracht is het dan tijd voor het echte naakt. Daarbij worden ook de eigen naaktsessies van Geraldine aangehaald. Ze vraagt zichzelf af: “Hoeveel naaktshoots heb ik nou gedaan?” Met een brede grijns op haar gezicht vervolgt Geraldine: “Helemaal niet zo veel. Nee! Wat zit jij nou?! Ik heb er twee gedaan. Misschien meer dan de gemiddelde Nederlander.” Maar dan beseft ze dat ze er nog eentje is vergeten. “Maar die moet nog uitkomen. Nou, drie dus. Drie naaktshoots. Jezusmina, heb ik ook weleens kleren aan? Het is ongelofelijk?”
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.