Nieuwste
Derksen bezorgd over collega: ‘Gordon heeft professionele hulp nodig’
Johan Derksen heeft te doen met Gordon. Hij geeft aan dat het heel slecht gaat met Gordon. “,Er is een draadje bij hem los, maar hij moet professionele hulp hebben.”
Gordon verwijderde zijn sociale media en gaf aan niet meer in de media te willen verschijnen. Derksen is dan ook heel bezorgd over zijn collega.
In Vandaag Inside onthult Derksen: “Hij kon aardig zingen, had een leuke vocal group, had succes… er is niks meer van over. Hij had een waanzinnig leuke show met Gerard Joling. Een beetje nichtenhumor, weet je wel, maar wel humor om te lachen. Toen begon hij aan die koffiezaken, en het zou een hele keten worden: naar de kloten.”
Ook alle relaties van de presentator lopen op de klippen. “En nu is hij zo gefrustreerd dat hij ook ruzie heeft met de media en dat hij uit nijd en frustratie naar Dubai gaat, totdat zijn geld op is en dan is dat het einde van Gordon.”
Zo sneu
Johan zegt dat hij voornamelijk medelijden heeft met Gordon. “Ik vind het zo sneu voor die jongen. Nou weet ik wel, er is een draadje bij hem los, maar hij moet professionele hulp hebben. Want er zit geen kwade bedoelingen in die jongen.”
De analist denkt ook te weten wat de oorzaak is van alle ellende. “Ik denk dat het komt omdat hij altijd zijn neus vol heeft zitten, want dan wil je wel eens anders reageren op iets.”
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.