Nieuwste
Lil’ Kleine wil zelfs geen luiers betalen voor zoontje Lío
In haar nieuwe podcast vertelt Jaimie Vaes over het huiselijk geweld dat ze moest lijden in handen van Lil’ Kleine. Ze onthult dat de rapper ook hun zoontje Lío liet vallen als een baksteen. “Niks mocht ik meenemen, er kon nog geen luier vanaf.”
In februari lekten er beelden waarop te zien was hoe de rapper Jaimie hardhandig tussen de autodeur klemde. Ze zegt dat die video haar redding was. “Dit was nodig om weg te gaan. Ik ben ervan overtuigd dat dit zo heeft moeten zijn, want nu ben ik wel los van hem gekomen.”
Daarop gooide Lil’ Kleine zijn partner en kind op straat. “Lío en ik zijn van de ene op de andere dag letterlijk op straat gezet met de woorden: zoek het maar uit.” De rapper weigerde dat ze ook maar iets zou meenemen uit hun huis. “We moesten alles opnieuw kopen. Niks mocht ik meenemen, er kon nog geen luier vanaf. Hij heeft ons echt laten vallen.”
Het zit Jaimie enorm dwars dat Lil’ Kleine sinds hun breuk niet meer naar hun kind omkeek. “Dat hij laatst aangaf twee uurtjes te willen chillen met Lío gaat er bij mij dan niet in. Eerst maanden niks van je laten horen en dan dit? Dat doe je dan alleen voor Instagram, dat is geen ouderschap.”
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.