-

Nieuwste

Johan Derksen kotst van BOOS-aflevering: ‘Hofman is gek’

Johan Derksen

Johan Derksen twijfelt sterk aan de BOOS-aflevering over The Voice en John de Mol. “Die jongen moet nou eens wat ophouden”, vindt Derksen.

Johan denkt dat Tim Hofman gek is geworden van blijdschap na alle aandacht die hij kreeg met zijn eerste BOOS-uitzending over de misstanden bij The Voice. Dat Hofman nu John de Mol aanvalt, vindt hij een brug te ver. “’Ik heb de indruk van wat er nu aankomt, niet gaat over dat er nog meer kwalijke dingen zijn gebeurd maar dat het veel meer te maken heeft met dat John de Mol gelogen zou hebben. Dan denk ik: ja, daar zit ik niet op te wachten.”

De analist benadrukt: “Kijk, ik heb schijt aan De Mol, ik ben niet afhankelijk van hem.” Derksen voegt er wel grappend aan toe dat hij voorzitter is van zijn fanclub. “Dat kan ik heel goed scheiden, maar het lijkt wel alsof alles wat De Mol doet verkeerd is.”

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder