-

Nieuwste

Miljuschka haalt snoeihard uit naar Kim Kardashian

Miljuschka

Miljuschka heeft zwaar uitgehaald naar Kim Kardashian. Tijdens het Met Gala droeg ze een mooie jurk, maar ze moest daarvoor wel acht kilo afvallen. “Doen alsof dat normaal is, is gewoon niet oké”, vindt Miljuschka.

Kim Kardashian had op het Met Gala een wel heel bijzondere jurk aan. Marilyn Monroe droeg de jurk toen ze Happy Birthday zong voor president John F. Kennedy in 1962. Normaal hangt de jurk in een museum, nadat ze in 2016 voor om en bij de vijf miljoen dollar is geveild. Daarmee is het gelijk de duurste jurk ter wereld.

8 kilo afvallen

Kim Kardashian paste aanvankelijk niet in de jurk. Ze vroeg de eigenaren van het kledingstuk drie weken de tijd om af te vallen. Op enkele weken tijd slaagde ze daarin.

Miljuschka kan er met haar verstand niet bij. “Ik had mezelf beloofd me hier niet mee te bemoeien, maar doen alsof het normaal is om 8 kilo in 3 weken te verliezen voor een jurk, is gewoon niet oké.” Ze deelt ook een stukje van het interview: “Ik heb mezelf uitgehongerd om in de jurk te passen. Dit is een rolmodel. Het triggert.”

Woedend

Miljuschka weet wat het is om te worstelen met haar lichaam. Ze deelt een kiekje van zichzelf enkele jaren terug. “Ik vond mezelf hier dik. At weinig. Sportte veel. Ongezond. Maar vooral diep ongelukkig. Omdat ik met het beeld ben opgegroeid dat dun gelijk staat aan succesvol en knap.”

Ze vindt ook dat we met een totaal verknipt wereld lijf beeld zijn opgegroeid. “Ik merk dat zo een item mij meteen weer boos maakt. Kim K heeft chefs, trainers, nanny’s etc. Het is een soort verknipte topsport om het internet te breken met dit soort acties”, verduidelijkt ze in Story.

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder