Nieuwste
John de Mol schuift maandag aan bij tafel Vandaag Inside
Jordi Versteegden, mediaverslaggever van De Telegraaf, zegt dat het heel sterk zou zijn als John de Mol maandag aan de tafel van Vandaag Inside aanschuift.
Tijdens de laatste aflevering van Vandaag Inside twee weken terug zat Angela de Jong nog aan tafel. Ook zij is komende week van de partij. Maandag alvast niet. Dan moet ze immers een column schrijven over de talkshow.
John de Mol
Maar wie zou er dan wel moeten aanschuiven? Jordi vindt dat John de Mol moet komen. Hoewel hij zich niet publiekelijk uitsprak over de kaarsrel, is hij wel de man die de touwtjes in handen heeft.
Jordi vindt dat het hoogtijd is dat John zich uitspreekt. “We hebben nu Marco Louwerens gehad en Paul Römer, laat John de Mol er dan nu maar lekker zitten.” Dat zou dan niet de eerste keer zijn dat John te gast is bij Vandaag Inside. “Die heeft in het verleden wel eens vaker daar gezeten. Toen om te lachen en nu is er toch wel iets aan de hand.”
De mediaverslaggever vindt dat dit ook voor hemzelf heel goed zou zijn. “We weten ook dat John de laatste tijd onder vuur ligt. Dat wil hij niet, maar helaas: dat is niet zo. Zijn geloofwaardigheid staat wat dat betreft ook op het spel. Ik zou het echt te gek vinden als hij maandag gewoon tussen de heren gaat zitten.”
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.