Nieuwste
Hartverscheurende beelden: Britt Dekker deelt verschrikkelijk nieuws
Britt Dekker heeft afscheid moeten nemen van haar veulen Patton. Het zenuwstelsel van het paard was zo zwaar aangetast dat het nooit meer normaal zou kunnen lopen. In het belang van het dier is daarom besloten om het te laten inslapen.
“Vanaf woensdag hebben we er alles aan gedaan om de situatie van Patton te verbeteren. Van de allerbeste artsen tot de alternatieve geneeskunde. Helaas is hij sinds woensdag niet meer opgestaan en werd zijn situatie slechter”, laat Dekker weten bij enkele ontroerende kiekjes.
“Het liefste zoek je net zo lang door tot je je laatste euro verspild hebt als dat nodig zou zijn voor een herstel en leuk paardenleven voor hem. Alleen dit zou nooit meer mogelijk zijn”, vervolgt de presentatrice.
Zondag had de amazone haar zorgen al geuit op Instagram. Afgelopen woensdag kreeg ze te horen dat het paard niet meer wilde opstaan. “Ik ben ten einde raad en ik wilde dit eigenlijk niet posten maar doe het toch in de hoop dat er iemand is die zoiets soortgelijks heeft meegemaakt. Al jullie gedachtes en informatie is heel erg welkom”, liet Dekker toen weten.
Dit bericht op Instagram bekijken
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.