Nieuwste
Chantal Janzen haalt snoeihard uit naar Linda de Mol
Chantal Janzen heeft op Instagram snoeihard uitgehaald naar Linda de Mol. Het is een publiek geheim dat ze al jarenlang ruzie hebben.
In haar Instagram Stories deelt de presentatrice: “Sorry, ik heb je e-mail niet ontvangen. Wie heeft het dan Linda?” Het is wellicht niet toevallig dat Chantal hier de naam Linda gebruikt.
De twee blondines kunnen allang niet samen door een deur. De vete begon toen Janzen het programma ‘Oh wat een jaar’ overnam van Linda.
Daarover zei Linda indertijd: “Ja, daar vind ik een heleboel van. Het is pijnlijk en het enige wat ik kan zeggen is dat als de situatie omgekeerd was geweest, ik dat niet gedaan had.”
Nog altijd ruzie?
Chantal kon niet lachen om de uitspraken van Linda. “Als iemand een programma gaat presenteren, moet je niet díegene erop aankijken.”
Vanwege het The Voice-schandaal ligt Linda de laatste tijd erg onder vuur. Chantal lijkt hier dus nog wat olie op het vuur te willen gooien.
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.