Nieuwste
RTL-kijkers ergeren zich dood aan nagellak Clarice Stenger
Met haar gewaagde nagellak zorgt Clarice Stenger voor heel wat ergernis bij de kijkers van RTL Boulevard. De blondine zegt dat ze heel veel klachten krijgt van mensen die aangeven dat dit echt teveel afleidt.
Tegenwoordig moet iedere showrubriek een eigen televisieadvocaat hebben. Bij RTL Boulevard is dat Clarice Stenger. Zij verdedigt onder andere Glennis Grace. Ze wekt vooral irritatie op met haar nagellak.
Onzin
Clarice onthult: “De meeste opmerkingen gaan over mijn nagels, daar kunnen sommige kijkers zich echt over opwinden. Ze zouden afleiden. Zo’n onzin. Waarom mag je als jurist niet uitgesproken zijn? Waarom ben ik ergens te oud voor?”
(Lees verder onder de foto)
Ze is niet van plan om zich door het RTL-publiek te laten voorschrijven wat ze al of niet moet dragen. “Vorig jaar heb ik mijn hele oor nog volgeschoten met oorbellen, omdat ik dat mooi vind. Als ik een piercing op mijn 16e mag, mag dat toch ook op mijn 44e?!”
Ligt ze wakker van kritiek?
Clarice geeft aan dat ze haar slaap er niet voor zal laten. “Als ik kritiek krijg omdat ik iets heb gezegd wat inhoudelijk niet klopt, vind ik dat vervelend. Dat wil ik dan rechtzetten. Kritiek op mij als persoon vind ik niet leuk, maar raakt me niet. Ik reageer daar ook niet op.”
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.