-

Nieuwste

Heftige aangifte tegen Johnny de Mol gelekt: ‘Poging doodslag’

Johnny de Mol

De aangifte van Shima Kaes tegen haar ex Johnny de Mol is gelekt. Dat zorgt voor heftige reacties. Luuk Ikink zegt: “Wat een totaal verbijsterend verhaal.”

Het is al een tijdje windstil rond de ophefmakende mishandelingszaak tegen Johnny de Mol. Ex-vriendin Shima Kaes beschuldigd hem van poging doodslag en zware mishandeling. Na een simpele ontkenning bij Op1 hernam Johnny weer gewoon zijn televisiecarrière.

Buitengewoon choquerend

Het tijdschrift HP/De Tijd kon de hand leggen op de aangifte van Shima en die brengt ontluisterende dingen aan het licht. Ook zouden er verschillende getuigen zijn. Een van die getuigen is de echtgenote van John de Mol, Els Verberk.

Luuk Ikink van RTL Boulevard is duidelijk: “Wat een totaal verbijsterend verhaal. Shima Kaes deed aangifte en is vorige week urenlang verhoord. Het betreft 3 geweldsincidenten, beschreven in dit artikel.”

Gedetailleerde aangifte

Het gaat om een uitermate gedetailleerde aangifte. Tientallen foto’s bewijzen de verwondingen aan het lichaam van Shima. Een huisarts brengt verslag uit: “Afgelopen vrijdag ruzie gehad met vriend, hij was (…) onder invloed van alcohol en drugs.”

Drie zware incidenten

In de aangifte zijn drie incidenten gebundeld: op Ibiza, in Tulum en Amsterdam. Het verhaal leest als een horrorfilm. “Hij heeft mevrouw Shima Kamali Sarvestani geslagen, geschopt, is bovenop haar gaan zitten en heeft haar aan de haren getrokken”, is een van de passages.

Ook in The Harbour Club vond een incident plaats. Daarvan zijn drie getuigen. Johnny gaf zijn vriendin een vuistslag in haar gezicht waardoor ze ten val kwam. Thuisgekomen probeerde hij haar te wurgen.

Over het incident op Ibiza: “Hij heeft haar in de badkamer van de hotelkamer volledig in elkaar geslagen.” En ook daar probeerde Johnny zijn vriendin te verstikken. De hele aangifte staat uitgebreid beschreven in HP/De Tijd.

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder