-

Nieuwste

Beelden: Jaimie Vaes doet boekje open over mishandeling Lil’ Kleine

Jaimie Vaes

In de talkshow Khalid & Sophie deed Jaimie Vaes voor het eerst een boekje open over de mishandelingen door Lil’ Kleine.

Dankzij familie en vrienden gaat het nu veel beter met haar. In het belang van het onderzoek wil ze niet teveel kwijt over de mishandeling zelf. Wel verklapt ze dat de situatie naar aanleiding van een woordenwisseling zwaar uit de hand is gelopen. “Er ontstond frictie en er was een woordenwisseling. En dan escaleert het, zoals op de beelden te zien is.”

Gelekte beelden

De beelden van het voorval lekten via een juicekanaal uit. “Als deze beelden niet zo expliciet naar buiten waren gekomen, had ik nog in dezelfde situatie gezeten. Dat zou heel ongezond zijn geweest. Ik denk dat dit wel nodig was, hoe heftig ook, om uit deze situatie te komen. Er is geen weg terug. Die had ik even nodig.”

Excuusvideo

Vorige week postte Lil’ Kleine een excuusvideo op Instagram. De rapper repte echter met geen woord over Jaimie. Vanwege een contactverbod zou hij haar niet direct mogen toespreken of benaderen.

Vaes vertelt: “Toen ik het filmpje zag, werd ik eerst heel kwaad. Naar mijn mening was dit filmpje crisismanagement. Mijn werkelijkheid is heel anders dan hoe hij zich nu voordoet.” Ze gelooft dan ook geen woord van zijn verontschuldigingen. Dankzij haar advocaat heeft ze nu nog een dak boven haar hoofd zegt ze. Anders had ze met dozen aan de gracht gestaan.

Aangifte

De brunette onthult dat ze ondertussen ook aangifte deed tegen Lil’ Kleine. “Het strafrechtelijk onderzoek neemt nu zijn koers”, geeft haar advocaat mee. Ook moeten er talrijke civiele zaken geregeld worden. “Ze hadden geen huwelijk of partnerschap, maar ze hebben wel een minderjarige zoon.”

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder