-

Nieuwste

Sylvie Meis ondergaat zware cosmetische ingreep voor Love Island

Alvorens naar Tenerife te vliegen voor de tweede versie van het Duitse Love Island, liet Sylvie Meis nog even aan haar lichaam sleutelen. Speciaal voor het programma onderging ze een cosmetische ingreep.

Sylvie haalt alles uit de kast voor de presentatie van Love Island. Ze ziet er niet alleen prachtig uit in haar sexy jurk, maar ook haar gezicht valt op.

Het voorbije seizoen van Love Island had barslechte kijkcijfers, dus besloot Sylvie om het beste uit zichzelf te halen. Ze had er zelfs een operatie voor over.

“Ik heb mijn lippen laten opspuiten”, vertelt ze openhartig. Sylvie maakt er geen geheim van dat ze ook even haar gezicht strak liet trekken.

Sylvie onthult: “Sinds ik veertig ben, krijg ik elk jaar de vraag hoe ik er zo uit blijf zien. Dan moet je elke keer weer die vraag omzeilen door te zeggen ‘slapen, sporten, gezond eten en water drinken. En ik doe al die dingen ook, alleen het is ook wel eens fijn om te zeggen: Ja ik heb goede genen én ik gebruik fillers en daarmee kan ik dat wat je nu ziet bereiken.”

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder