-

Nieuwste

Waylon barst in tranen uit over The Voice-schandaal

Waylon

Waylon deed bij Beau voor het eerst zijn verhaal over de The Voice-rel. Hij legt uit dat hij van niets wist en dat hij geen contact meer heeft met Ali B.

Meteen na het schandaal liet Waylon bij monde van zijn manager weten: “Waylon heeft hier niks mee te maken. Dit is ook bevestigd vanuit RTL. Uiteraard vindt ook Waylon dit een hele kwalijke zaak.”

Schuldig

Bij Beau hield Waylon het niet droog. “Ik loop daar zes jaar rond. Ik heb nooit iets gezien of gemerkt en dat neem ik mezelf bijna kwalijk. Ik ben niet schuldig, maar op het moment dat zoiets gebeurt voel je je er wel schuldig over dat je blijkbaar voor je eigen kandidaten, want er zijn ook mensen uit mijn teams waar wat mee gebeurd is, niet in staat bent geweest om hen een veilige plek te geven. Dat neem ik mezelf wel kwalijk.”

Machtspositie

De zanger benadrukt dat iedereen die bij The Voice werkt in zekere zin een machtspositie heeft. “Voor iedereen die die deur van The Voice binnenkomt, heb jij een machtspositie. En dan heb je een verantwoordelijkheid. En heb je met je poten te allen tijde af te blijven van iedereen. Ook met je woorden moet je op een normale manier met je werk omgaan. Dat heb ik altijd gedaan. En daarom doet het extra pijn.”

Blijven helpen

Waylon wil zich ook inzetten om de overgebleven kandidaten van het stopgezette programma te helpen om verder muziek te maken. Op de sociale media wordt de passage van de zanger bij het praatprogramma positief onthaald. Een enkeling merkt op dat het allemaal maar krokodillentranen zijn en dat ook hij vast wel op de hoogte moet zijn geweest.

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder