Nieuwste
The Voice-medewerker tegen kandidate: ‘Zuig jij privé ook zo lekker?’
Nog een oud-kandidaat van The Voice doet een boekje open over het gedrag van Marco Borsato. Volgens de vrouw zoende de zanger een andere deelneemster vol op de mond, zonder haar toestemming. “Zij is daar toen boos over geworden, waarop Marco alles weer ontkend heeft.”
Een deelneemster sprak met RTV West over haar nare ervaringen met bandleider Jeroen Rietbergen. Zelf zat ze in het team van Marco Borsato, maar had niet meteen slechte ervaringen met hem. Toch durfde ze niet naar zijn barbecues gaan, waar de ex-kandidaten van The Voice steevast voor uitgenodigd waren.
Niet veilig
De dame getuigt: “De eerste paar jaar dat ik werd uitgenodigd voor de jaarlijkse barbecue van ‘team-Borsato’ bleef ik weg, omdat ik wist dat Jeroen daar ook was. Het is een nekhijger, ik voelde me nooit veilig met hem in mijn buurt.”
De ex-kandidaat zag het ook gebeuren bij haar collega’s. “Hij kneep ook in de billen van medekandidaten en toen een andere deelneemster een keer door een wesp gestoken was, en ik de angel bij haar eruit probeerde te halen, kwam hij naar me toe en vroeg: ‘Zuig jij privé ook zo lekker?”
Marco Borsato
Maar ook Marco Borsato gedroeg zich tijdens de opnames onbetamelijk. “Van één deelneemster weet ik dat Marco haar vlak voor een optreden plat op haar mond zoende. Zij is daar toen boos over geworden, waarop Marco alles weer ontkend heeft.”
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.