Nieuwste
The Voice-kandidate onwel na zien BOOS-reportage
Nienke Wijnhoven, de oud The Voice-kandidate die aangifte gaat doen tegen Jeroen Rietbergen, was kotsmisselijk bij het zien van de BOOS-reportage.
Haar advocaat Sébas Diekstra liet weten: “Nienke is begonnen met het kijken naar de aflevering van BOOS en werd vrijwel direct kotsmisselijk. Letterlijk. Ze vindt het allemaal zo erg, maar ze voelt meteen ook een bepaalde opluchting vanwege het feit dat dit nu in de openheid is en er eindelijk een einde kan worden gemaakt aan wat zich zoveel jaren ongehinderd heeft kunnen afspelen.”
Afspraak met zedenpolitie
Diekstra zegt dat er woensdag een afspraak is gemaakt met de zedenpolitie. Ze zullen nu snel aangifte doen. Over de concrete gedragingen waarover ze aangifte gaan doen, willen ze verder niets kwijt. Ze willen het strafrechtelijk onderzoek niet in gevaar brengen.
Ongewenst betast
Wijnhoven vertelde bij de talkshow Beau dat ze betast is door de bandleider. Jeroen ging toen ‘effe voelen’. Zaterdag gaf de ex van Linda de Mol al toe dat hij betrekkingen van seksuele aard had gehad met kandidaten van The Voice. Hij kondigde aan per direct te stoppen. Niet veel later verbrak Linda de Mol haar relatie met de man.
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.