-

Nieuwste

John de Mol reageert voor het eerst op The Voice-seksschandaal

John de Mol

John de Mol gaat pas na de aflevering van BOOS reageren op de huidige tumult rond The Voice. Zoon Johnny zei in de talkshow HLF8 dat de mediabons nog met te veel vragen zit om nu al uitspraken te doen.

Johnny zei vanavond: “Ik heb maandag al best een en ander hierover gezegd, toen werd mij verweten dat ik de woordvoerder van John zou zijn. Nou bij dezen doe ik dat dan maar even weer. De reden dat hij nog niets gezegd heeft, is omdat hij de uitzending wil afwachten.”

John de Mol in talkshow

John de Mol zal zijn verhaal vermoedelijk doen in een talkshow. Dat zal wel niet in die van zoon Johnny zijn. “Ook niet bij RTL 4 maar bij een van de andere.”

Johnny zegt dat hij aangeslagen is over het nieuws dat zijn oom zich bezondigde aan seksueel wangedrag. “Het nieuws over Jeroen is net binnen. Ik heb nog niemand kunnen spreken. We zijn hier natuurlijk, ik althans, wel weer even door geraakt. En nogmaals, ik heb het al eerder gezegd, onze eerste gedachten gaan uit naar de mensen die nare dingen hebben meegemaakt.”

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder