Nieuwste
John de Mol reageert niet op seksueel wangedrag The Voice: ‘Laffe hond!’
John de Mol weigert te verduidelijken of hij op de hoogte was van het wangedrag van zijn zwager Jeroen Rietbergen bij The Voice. “Laffe hond”, klinkt het.
Het lijkt er meer en meer op dat John de Mol, net zoals Linda de Mol, het seksueel wangedrag van Jeroen Rietbergen geheim heeft gehouden. De bandleider geeft aan dat hij in 2016 al door zijn opdrachtgever op de vingers is getikt. Daarna heeft hij ook alles bekend aan zijn partner Linda de Mol.
John de Mol op de hoogte
Linda is dus al jaren op de hoogte van de feiten. Met opdrachtgever bedoelt Jeroen wellicht ook gewoon John de Mol. Moest blijken dat de televisiebons deze zaak werkelijk in de doofpot stopte, is dat zeer kwalijk. Zeker omdat de bandleider daarna nog veel slachtoffers maakte.
Ook zoon Johnny de Mol denkt er zo over. “De leidinggevenden wisten daarvan. Dat hebben we kunnen lezen, dus ik neem aan hij ook”, zegt de presentator.
Laf
Talpa liet inmiddels weten dat John niet reageert op de uitspraken van zijn zoon. Angela de Jong vindt dit hemeltergend. Angela haalt in het AD hard uit: “Hoe kan het dat een controlfreak als John de Mol, die zich in zijn shows met de kleinste details bemoeit, rustig in het buitenland blijft zitten, terwijl in Nederland zijn bedrijf, zijn reputatie en zijn familie zó onder vuur liggen? Geen kip piri piri kan zo goed zijn, dat je je als mediatycoon als een laffe hond daarachter verschuilt.”
Imago
Angela weet ook waarom John de lippen stijf op elkaar houdt. “Zij wisten al jaren dat hun man en zwager Jeroen achter jonge Voice-deelnemers aanzat, maar lieten hem desondanks keer op keer op een nieuwe lichting los. Enkel omdat het imago van de familie te allen tijde belangrijker is dan eventuele nieuwe slachtoffers.”
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.