Nieuwste
Johnny de Mol slaat modderfiguur zonder autocue
Johnny de Mol maakte zich tijdens zijn talkshow HLF8 onsterfelijk belachelijk. Toen hij zijn gasten moest aankondigen, stond zijn autocue niet goed. “Ehhhh… De autocue klopt niet. Ehhhh”, stamelde hij.
Dit bewijst nog maar eens dat maar al teveel zogenaamde televisiesterren zonder de autocue in paniek raken. Johnny had al zestien woorden gezegd, toen hij ontdekte dat hij helemaal niet de aankondiging van de gasten aan het doen was. “Oh, sorry jongens, we moeten terug”, klonk het aan het adres van de regie. Uit complete wanhoop klapte hij in de handen en zei: “We hebben vanavond ja, de gasten… Het staat hier niet goed!”
Kent zelfs zijn gasten niet!
Zonder autocue weet Johnny blijkbaar niet wie zijn gasten zijn! En hij weet ook al niet waarom ze in zijn show te gast zijn.
Nog een flater
De presentator ging later nog eens in de mist. Martijn Koning had het over zijn overleden vader en de Baudet-rel. “Had die ouwe dat nog maar kunnen meemaken”, zei Johnny. Martijn corrigerend: “Eh, nee, maar dat heeft hij ook meegemaakt, want toen leefde hij nog.”
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.