Nieuwste
André Hazes breekt de stilte: ‘Ik stop ermee!’
Eindelijk heeft André Hazes nog eens van zich laten horen. Zij het dan wel via zijn management. Het was de afgelopen tijd oorverdovend stil rond de zanger. Vandaag laat zijn management weten dat André nog herstelt van een burn-out en dat ze het werk compleet stilleggen.
De heisa rond André Hazes eiste een zware tol. Er circuleerden geruchten over een cocaïneverslaving, zijn relatie met Sarah van Soelen liep op de klippen en daarbovenop zit hij met een knoert van een burn-out. De zanger annuleerde vorige maand al zijn concerten voor minstens een halfjaar. Maar dat lijkt nu langer te gaan duren.
Statement
Zijn management AGJ-Producties komt nu eindelijk met een verklaring. Zo willen ze duidelijkheid scheppen naar de fans toe.
“De afgelopen periode heeft André zich volledig teruggetrokken om te kunnen herstellen van een emotionele burn-out. André werkt er hard aan om weer beter te worden, maar dit vergt veel tijd en rust. Daarom is er besloten om voor onbepaalde tijd al het werk neer te leggen en worden ook voor 2022 de werkzaamheden, waaronder ook liveoptredens, afgezegd. Wij vragen alle fans en media om de rust van André te respecteren.” Opvallend is dat ze afsluiten met de boodschap dat ze niet bereikbaar zijn voor commentaar.
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.