Nieuwste
Patty Brard deelt valse sneer uit aan Monique Westenberg
Patty Brard heeft een gemene steek uitgedeeld aan de getormenteerde Monique Westenberg. Ze vindt: “Die is echt niet groot genoeg om bij Linda de Mol aan te schuiven.”
Er heerst grote teleurstelling over de gastenlijst van het gloednieuwe Linda’s Wintermaand-seizoen. Ook in Shownieuws was het een en al teleurstelling. Daar ging het erover welke BN’ers er zouden moeten aanschuiven bij Linda.
Patty Brard zou het leuk vinden moest André Hazes erbij zijn. “André Hazes zou ik ook wel leuk vinden, maar dat gaat natuurlijk niet”, zei de diva. Brard vindt dat er zoveel gebeurd is dat hij nog wel eens mag langskomen bij Linda.
Van Monique Westenberg heeft ze geen hoge pet op. Dyanthe vraagt zich hardop af: “En Monique? Zou die dat ooit doen?” Dan laat Patty zich van haar gemeenste kant zien. “Die vind ik echt… Sorry hoor, maar die vind ik niet groot genoeg om bij Linda aan te schuiven. Dat is de ex van en misschien weer de toekomstige vrouw van, meer niet.”
Alleen samen
Patty ziet wel een uitzondering. Monique is welkom alleen samen met André. “Ja, dan komen ze samen”, klinkt het.
Het gonst van de geruchten dat er een hereniging tussen de zanger en Monique in de maak is. De zanger zit constant in haar huis en de blondine strooit ook met hints. Zo plaatst ze beelden van een predikende vergevingsdeskundige.
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.