-

Nieuwste

Maxime Meiland zet vriend Leroy bij het grof huisvuil

Maxime Meiland

Maxime Meiland is het natuurlijk gewend om de nodige bagger over zich heen te krijgen. Daarbij gaat het echter zelden om haar vriend Leroy. Tot nu… Het koppel zou zware relatieproblemen hebben.

Maxime wilde voor Leroy niets meer weten van mannen. Daar had ze zo haar redenen voor. De vader van Claire had hen keihard laten stikken en Maxime had er vrede mee om haar dochter alleen op te voeden.

Cameraman Leroy zette haar leven op zijn kop en onlangs kregen ze een dochtertje Vivé. Hij is niet de biologische vader van Claire, maar het kleintje noemt hem alvast papa. We kregen dan ook een overkill van romantische kiekjes van het stelletje. Iets wat de laatste tijd niet meer het geval is. De reden zou zijn dat er een flink haar in de boter zit.

Relatieproblemen

Nu circuleren er hardnekkige geruchten dat de relatie in zwaar weer verkeert. “Dat schijnt ook de reden te zijn dat Maxime weer bij haar ouders wil gaan wonen”, weet showbizzkanaal Juice Channel.

Heeft dit te maken met het feit dat de eigenlijke vader van Claire, Jaap, terug contact wil met zijn dochter? Leroy vond dit alleszins niet zo leuk. Toen Vivé geboren werd, kreeg ze zelfs een berichtje van hem. “Ik heb daar iets liefs op teruggestuurd”, vertelde Maxime onlangs.

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder