Nieuwste
Mary Borsato woedend na geruchten over nieuw overspel Marco
Mary Borsato verdedigt haar zoon Marco na de nieuwe geruchten over vreemdgaan van de zanger. In Story geeft ze aan dat het allemaal nonsens is.
Mary getuigt over de donkerste periode in het leven van Marco Borsato. Hijzelf gaf indertijd aan: “Misschien stap ik er wel uit, zo diep zat ik.” Mama Borsato ging echter helemaal niet mee in die gevoelens. “Ik ben niet het type dat van pappen en nathouden houd. Ik probeerde juist het tegenovergestelde te doen, wilde hem actief laten worden”, vertelt Mary.
Ze deed er alles aan om Marco weer op te peppen. “Ga fietsen, ga hardlopen, ga fotograferen, zei ik tegen hem. En natuurlijk, als hij echt niet wilde, liet ik hem met rust.”
Verzoening
Over de hereniging met Leontine onthult ze: “Langzaam zag ik hem uit het dal kruipen en werd het contact met Leontine ook weer intenser.” Mary is dolgelukkig dat het koppel weer samen is. “Zie waar ze nu staan. Samen zijn ze gelukkiger dan ooit en pendelen ze tussen hun twee huizen.”
Nooit veroordeeld
Als moeder heeft Mary haar zoon ook nooit veroordeeld vanwege zijn vreemdgaan. Ze legt uit: “Ik heb Marco nooit veroordeeld. Waar twee kijven, hebben twee schuld. Daarvan ben ik overtuigd.” Mary Borsato beweert dat haar zoon zo trouw is als een hond. “Dat types als Yvonne Coldeweijer blijven roepen dat Marco nog steeds vreemdgaat, maakt me woest.”
Sterker nog: Marco heeft gewoon geen tijd om vreemd te gaan. “Mensen liegen over zijn vreemdgaan. Elk vrij uurtje dat Marco heeft, is hij bij Leontine of met zijn kinderen. Hij heeft niet eens de tijd om naar een andere vrouw te kijken”, aldus Mary.
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.