Nieuwste
Gerard Joling rent studio uit na telefoontje met Gordon
Radio-dj Frank Dane vond het een goed idee om in het bijzijn van Gerard Joling even te bellen met Gordon. De zanger liep meteen de studio uit. Niet omdat hij boos was, gewoon omdat hij er geen zin in had.
Na zijn verschijning in de ochtendshow van Radio Veronica, liep Geer even binnen bij Frank Dane van Radio 538. Frank confronteert Gerard met de geruchten over een nieuwe show met Gordon.
Rust in de tent
De zanger ontkent de geruchten met klem. Hij vertelt: “Welnee, dat zegt iedereen maar joh. Nee, nee, nee. Ik heb hem gelukkig al anderhalf jaar niet meer gezien en dat betekent voor mij dat er weer heel veel rust is in de tent. Ik mis hem nou niet zo heel erg hoor.”
Of Frank zijn oude vriend Gordon dan even mag bellen? “Nou, dat zou ik niet doen. Nee, alsjeblieft niet, nee.”
Zenuwachtig
Frank reageert nerveus: “Is dit een nee van dat je nooit meer bij ons komt als we dat doen?” De zanger legt uit dat hij niet boos is, maar er gewoon geen behoefte aan heeft. Daarop besluit de radio-dj Gordon alsnog te bellen. Daarop besluit Gerard om de tent te verlaten: “Ik zou het niet doen. Ik moet ook naar 100% NL, dus ik móet weg! Ik doe een soort toertje.”
Wie Geer dus uit de zaal wil krijgen, moet gewoon even Gordon bellen!
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.