Nieuwste
Chantal Janzen heeft dik spijt van cosmetische ingrepen
Chantal Janzen onthult op Instagram dat ze zonder haar fillers last heeft van kraaienpoten, maar nu zit ze met hamsterwangen. “Wel gezellig dat het toch altijd in het dierenthema blijft”, zegt de blondine.
De presentatrice meldt: “Fijne maandag mensen! En onthoud: we rommelen allemaal maar wat aan. Staar je nooit blind op anderen. Je weet nooit waar zij weer mee worstelen. Je probeert wel eens wat, en soms pakt dat goed uit en soms niet.”
“Of dat nou kleine of grote dingen zijn in ‘t leven, werk of privé. You win some you lose some. Je valt, staat op, en moet door. Niet schamen. Ben op zulke momenten meer open, kwetsbaar, en deel het. Dat werk. Ja, zo gut da gewoon.”
Chantal Janzen adviseert haar volgers: “Bottomline: probeer maar zoveel mogelijk te lachen. Lol te hebben, plezier te maken. Dingen minder serieus te nemen die dat ook niet waard zijn. Vooral dingen van jezelf. Lach erom. Er zijn, helaas, vaak veel ergere dingen. Als je iemand in je omgeving verliest zet je dit zo enorm aan het denken. Maar begin jij er maar gewoon eerder aan ok??? Liever op je bek gaan dan spijt dat je het niet hebt geprobeerd. Dus… Geniet! Man het leven is toch zo kort. Vreet het op, verdomme, wacht niet, leef!!! DOE!!!”
Dit bericht op Instagram bekijken
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.