-

Nieuwste

Na de verzoening met André: Monique huurt twee managers in

Monique Westenberg

Monique Westenberg voert iets in haar schild. Het is duidelijk dat er een belangrijke aankondiging zit aan te komen. De blondine huurde immers niet één, maar twee managers in!

Monique kreeg altijd het stigma dat ze maar het liefje van was en dat ze niets deed om zelf geld in het laatje te brengen.

Rachel Hazes was de grote voortrekker in de discussie. Zij beweert dat Monique een luxeleven leidt op de kap van André Hazes. De boze schoonmoeder zei: “André betaalt tot op heden alles voor haar. Alle uitjes, alle vakanties en alle huishoudelijke kosten, tot aan de werkster toe. Hij krijgt de hele dag door tikkies gestuurd, voor alles wat hij dan weer moet betalen.” Rachel vindt dat Monique maar gewoon moet werken zoals iedereen.

De brunette voegde er nog aan toe: “Monique is een vrouw van in de veertig, die niets aan haar handen mankeert. Ga eens werken voor je geld, denk ik dan!”

Het lijkt erop dat Monique Westenberg nu grootste plannen heeft. Waarom heeft ze in hemelsnaam twee managers en waarom de vele meetings? Of zou het te maken hebben met haar verzoening met André Hazes?

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder