Nieuwste
Yolanthe helemaal klaar voor nieuwe relatie: ‘Graag nog een kindje’
Yolanthe Cabau had altijd gehoopt om oud te worden met Wesley Sneijder. Helaas liep hun huwelijk in 2019 op de klippen.
In Talkies vertelt de brunette dat ze nu – tweeëneenhalf jaar later – helemaal klaar is voor een nieuwe man.
Yolanthe wil eindelijk aan een nieuw hoofdstuk beginnen in haar leven. Ze heeft veel tijd nodig gehad om de breuk met Wesley te verwerken. Ze vertelt: “Sinds een paar maanden voel ik voor het eerst de behoefte om samen dingen te ondernemen en te delen. Ik begin nu pas behoefte te krijgen aan liefde en intimiteit.”
Huilen om Wesley
Ze is niet actief op zoek, maar gaat haar gevoelens ook niet onderdrukken moest ze iemand tegen het lijf stoten. “Ik wil dat als het gebeurt, ik er oprecht klaar voor ben.”
Wesley heeft er definitief gelegen voor haar. “Ik heb veel liefde voor Wesley, ik hou van hem, maar niet van zijn gedrag… Ik kan er nog om huilen.”
Kinderwens
De moeder van Xess geeft ook aan dat ze maar wat graag nog een broertje of zusje wil voor haar zoontje. “Ik zou nog heel graag kinderen willen. Ik droomde altijd van een groot gezin en dat kan nog steeds. Maar ik weet niet hoe het zal lopen. Ik laat het op me afkomen.”
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.