Nieuwste
‘Rachel Hazes verzon verhaal over geredde hond om imago op te krikken’
Rachel Hazes verkondigt op Instagram trots dat ze een hondje gered heeft op het strand. Maar klopt dit wel?
Imago
Het is geen geheim dat Rachel met een joekel van een imagoprobleem kampt. Ze mag haar mond niet openen of ze krijgt kritiek. Dat is ook nu weer het geval.
De brunette vertelt: “We gingen een dagje zonnen en kwamen terug met een hondje. Soms begrijp ik mensen echt niet. Meiden naast ons hadden dit hondje gekocht en hadden hier achteraf spijt van.” Rachel vervolgt: “Na een uurtje gespeeld te hebben met dit lieve hondje vroegen zij aan mij of ik het hondje van hun wilde overkopen. Ik denk dat iedereen kan begrijpen dat ik daar niet lang over na hoefde te denken.”
(Lees verder onder de post)
Dit bericht bekijken op Instagram
Niet echt geloofwaardig
De moeder van André Hazes krijgt talrijke lovende reacties voor haar actie. Toch stellen mensen zich ook vragen bij het hele verhaal. Volgens influencer Yvonne Coldeweijer krijgt ze veel berichten van mensen die Rachel niet geloven. Ze vinden het een gek verhaal.
De weduwe van Hazes senior heeft niet zoveel zin in kritiek. Onder haar bericht filtert ze alle negatieve reacties keurig weg. “Zou ze het verhaal hebben verzonnen om haar imago op te poetsen?”
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.