-

Nieuwste

Maxime Meiland vindt RTL Nieuws ongelofelijke onzin

Maxime Meiland

Maxime Meiland is woedend op RTL Nieuws en vindt dat haar uitspraken verdraait zijn. RTL beweert dat ze constant bezig is met cosmetische ingrepen. Dat is niet zo.

De media pakten breed uit met enkele uitspraken van Maxime in de laatste Beau Monde. Daarin kraakt ze onder meer het uiterlijk van Connie Witteman af. Ook is ze openhartig over enkele cosmetische ingrepen die ze onderging. In het verleden liet ze blijkbaar fillers zetten en onderging een neuscorrectie.

Boos op RTL Nieuws

RTL Nieuws bracht de volgende kop: “Maxime Meiland open over cosmetische ingrepen: ‘Constant mee bezig’.” Dat vindt de dochter van Martien zwaar overdreven. Het klopt volgens haar ook helemaal niet. Integendeel: in het interview geeft ze juist aan dat het haar niet zoveel meer kan schelen.

Wel was ze in een ver verleden bezig met haar oude neus waar ze een beetje complexen over had. “Met die neus zat ik heel erg in mijn maag. Ik was er in gedachten constant mee bezig”, staat te lezen in het interview. Maar daar houdt het dus bij op. Maxime geeft aan dat ze zeker niet constant bezig is met cosmetische ingrepen.

Het stoort haar enorm

De sensatiezucht van RTL Nieuws zit Maxime hoog. Ze post een kop van het artikel en schrijft: “Wat een onzin!” De kasteeldochter vindt dat de geloofwaardigheid van het nieuwsprogramma zo in het gedrang is.

Ze beklemtoont nog eens dat ze geen fillers meer gebruikt. “Ik krijg deze vraag heel erg vaak en ik word er zelf heel erg moe van, want ik ben gewoon heel erg aangekomen door de hele zwangerschap. Dat is heel normaal. Mijn hele gezicht is gewoon heel erg ontploft, dus mijn lippen ook ja.”

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder