-

Nieuwste

Marcel van Roosmalen maakt gehakt van slijmbal Humberto

Marcel van Roosmalen

Marcel van Roosmalen liet geen spaander heel van Humberto Tan. Hij heeft medelijden met alle sportlui die bij hem op visite moeten en noemt hem een grote slijmbal.

Humberto Tan heeft een sleutelrol tijdens deze Olympische Spelen. Wanneer ze een medaille winnen, worden ze overgevlogen naar Nederland en moeten ze op visite bij Humberto. Daar mogen ze dan verkondigen hoe gelukkig ze zijn met hun prestatie.

Marcel zegt dat hij diep medelijden heeft met deze sporters. “Wie heeft er verzonnen dat de Nederlandse sporters TeamNL heten? Sla de verantwoordelijke met zwepen. En waarom moet iedereen die een medaille wint naar Humberto Tan toe? Omdat ze dan zeker weten dat er geen kritisch woord valt.”

Ze moesten hem in zee smijten

De Nederlandse roeiers tilden de presentator zelf op. Daarover zegt Marcel: “Dan hoop je stiekem op een statement, dat ze hem naar de zee dragen en hem daarin smijten en dat ze hem elke keer dat hij aan land wil terugkomen, terugslaan met een paddel. Maar dat mocht weer niet zo zijn. Welnee, ze zetten hem gewoon weer op de grond.”

Enorme slijmbal

Marcel is geen fan van het programma en nog minder van Humberto. “Ik vind het prima dat Humberto een eigen talkshow heeft waarin hij zijn vrienden ontvangt in een warm bad, maar die gespeelde blijheid, dat geslijm, die nietszeggende interviews… En het ergste vind ik dat dat beleid is. Niets is meer spontaan in dit land. Alles is TeamNL, alles is Humberto, alles is Maurits Hendriks, alles is Pieter van den Hoogeband. Ik ben op, lieve mensen. Ik kan niet meer.”

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder