Nieuwste
Kim Feenstra haalt zwaar uit na kritiek op bikinifoto
Kim Feenstra slaat hard terug nadat ze kritiek kreeg op een bikinifoto van eerder deze week. Ze poseerde samen met haar zoontje Brooklyn, maar er kwamen heel wat zure reacties.
Bij een nieuwe foto (in bikini) schrijft ze: “In mijn vorige post plaatste ik met trots een foto van mij en Brooklyn om mijn luiers te promoten. Nooit bij stil gestaan dat deze foto de (on)nodige reacties zou oproepen. Dat ik trots moest zijn om mijn lichaam op deze manier durfde te laten zien, (ik wist niet dat er iets mis mee was) of er nog een kindje onderweg was, (wanneer stoppen we met deze intense vragen, het is niet vanzelfsprekend namelijk en zie ik er zo zwanger uit dan?)”
Dit is de foto waarop ze kritiek kreeg:
Dit bericht bekijken op Instagram
Vet
Het model moest verschillende negatieve reacties verwijderen. Kim legt uit: “Hoe fijn het is om te zien dat ik ook ‘vetjes’ heb (vetpercentage weten anyone?) en dan heb ik de hele negatieve reacties maar verwijderd.”
Feenstra kan wel tegen een stootje. Ze is nu eenmaal wat gewend in de modellensector. “Nu ik moeder mag zijn heb ik nog meer rust kunnen vinden in het omarmen van mezelf en de vrouw die ik nu ben. Ik zit niet meer zo strak in mijn vel als 2 jaar geleden en dat is ok”, vervolgt ze.
Diep gezonken
Kim vindt dat er iets grondig mis is met de manier waarop sommige vrouwen constant kritiek leveren op mekaar. “Is dat echt hoe diep we gezonken zijn? Ik heb het idee dat body positivity alleen body positivity is wanneer het de meeste vrouwen zelf uitkomt. Dat wanneer we zien dat het gras niet groener is aan de overkant applaudisseren we en juichen we het toe. Alsof we teren op de ‘imperfecties’ en ellende van een ander. We zijn toch zeker geen parasieten geworden?”
De brunette besluit: “Begin bij jezelf en wees niet zo hard. Niet voor jezelf, niet voor mij, voor hem of voor haar. Er zijn ergere dingen momenteel in de wereld. En een beetje meer (zelf)liefde doet niemand kwaad. Toch?”
Dit bericht bekijken op Instagram
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.