Nieuwste
Famke Louise overladen met haatberichten na nieuws zwangerschap
Famke Louise onthulde vorige week dat ze in blijde verwachting is van haar eerste kindje. Toch waren niet alle reacties positief.
Daarom neemt ze een drastische beslissing. Famke tolereert de haatberichten niet. Onder haar post op Instagram schrijft ze: “Echt ongelofelijk deze reacties hier. Wensen dat het kindje een handicap krijgt en roepen dat de kinderbescherming het kind moet weghalen? Ik heb hier echt geen woorden voor.”
Gelukkig krijgt ze de steun van een groot deel van haar fans. Een fan reageert: “Mijn maag draait er van om als ik zie hoe verrot de mensheid kan zijn, zo vol met haat. Ik hoop oprecht dat je door deze walgelijke reacties kan heen kijken, lieve Famke.”
Wij bluffen niet
De zangeres neemt aan dat ze maatregelen neemt tegen de mensen achter dit soort berichten. “Wij kijken hier zeker doorheen en de mensen die deze reacties plaatsen worden geblokt en gaan er nooit meer vanaf. Wij bluffen niet.”
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.