Nieuwste
Bom ontploft tussen André en Monique: ‘Zanger mag zoontje niet meer zien’
André Hazes en Monique Westenberg bewaarden na hun breuk de goede vrede in het belang van hun zoontje. Nu lijkt er toch een haar in de boter.
Volgens André had hij altijd een goede band met Monique. “Ik zie mijn zoon drie keer per week. Mensen weten echt niet hoe goed de band tussen mij en Moon nu is.” Ondertussen is het duidelijk dat die regeling niet meer zo goed werkt. De zanger is wel heel ijverig op de sociale media, maar daar zien we alleen kiekjes van hem en zijn nieuwe vlam Sarah. Monique verbiedt Sarah en Rachel om de kleine Dré te zien.
Voorval
Nu moet er toch iets voorgevallen zijn, want de zanger volgt Monique niet meer op de sociale media. Eerder ontvolgde Monique hem al. Roddelkoningin Yvonne Coldeweijer heeft van een insider vernomen dat André zijn zoontje niet meer ziet.
Monique wil naar verluidt een omgangsregeling op papier laten zetten. Yvonne legt uit: “Monique heeft van de een op andere dag besloten dat er op dit moment geen omgang plaatsvindt, zonder dat er eerst van alles bij de notaris is vastgesteld. Tot die tijd houdt ze de deur dicht.”
Zware ruzie
Dat had de zanger niet zien aankomen. “Hij dacht, ik geef ze geld en een dak boven hun hoofd. Ik ga lekker dertien keer achter elkaar op vakantie en kom binnenvallen wanneer ik wil, want ik betaal toch alles. En ineens is Monique er helemaal klaar mee. Er is schijnbaar zo’n bom ontploft dat er een megaruzie is ontstaan.”
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.