Nieuwste
Jaimie Vaes over klappen van Lil’ Kleine: ‘Niet zo’n leuke avond’
Jaimie Vaes wil maar niet snappen waarom het geweldsincident met Lil’ Kleine zo veel aandacht kreeg. De realityster noemt de commotie bizar.
In de nieuwste aflevering van haar realitysoap Jaimie: In The Vaes Lane vertelt ze: “Dat dit zo’n ding zou worden in de media had natuurlijk niemand verwacht. Althans, ik niet.” De brunette gaat verder: “Dat was echt bizar en dat had ik liever niet gewild.”
Gewelddadige Kleine
Eind mei belandde Lil’ Kleine in het oog van de storm na een vermeend geval van huiselijk geweld op Ibiza. Jaimie kwam bebloed en in paniek de lobby van een hotel binnen gerend. De hotelkamer was compleet gesloopt en de rapper is dan de cel in gegooid. Kleine is later vrijgelaten nadat Jaimie haar aangifte introk. Later kwamen de twee met een halfslachtige verklaring en deden alsof hun neus bloedde. Ondertussen lastten ze een relatiepauze in.
Geen leuke avond
De twee houden de lippen stijf op elkaar als het over die bewuste avond gaat. Nu verklapt Jaimie toch iets meer. “Het is gewoon een niet zo’n leuke avond geweest. Als ik de tijd kon terugdraaien, was ik waarschijnlijk niet gegaan. Misschien was het dan een andere keer fout gelopen. Misschien was dit sowieso gebeurd maar dan niet die avond op die plek. Dat weet ik niet.”
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.