Nieuwste
Big Brother-Jill werpt schaamte van zich af en geeft zich helemaal bloot
De winnares van het vorige seizoen van Big Brother, Jill Goede, imponeert haar volgers. Vroeger schaamde ze zich voor haar lichaam, maar dat is nu voorbij.
De laatste weken poseerde ze al meerdere keren in bikini. Iets wat ze vroeger niet zo snel deed. Jill legt uit: “Ik ben mijzelf gaan accepteren en ben zelfs van mijn vetrollen gaan houden! Ik ben blij met wie ik ben en wat ik heb en als iemand dat niet oké vindt is dat hun probleem.” Ze besluit: “Ik ben gelukkig!”
Jill nam na haar winst in Big Brother een geldprijs van 70.000 euro mee naar huis. Ze zit beter in haar vel dan ooit te voren.
Op een vraag over striemen antwoordt ze vol zelfvertrouwen: “Ik heb ook striae en putjes in mijn billen en benen. Hoe ga ik hier mee om? Gewoon accepteren en ermee shinen! Ik ben er nog trots op ook! Niet iedereen is hetzelfde.”
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.