Nieuwste
Ruud de Wild gaat na genezing van kanker voor compleet nieuwe look
Ruud de Wild koos voor een drastische verandering van zijn uiterlijk. Na de periode van darmkanker gaat hij voor een compleet nieuw kapsel. Hij wisselde zijn grijze haren voor een blonde coupe.
Ruud wilde dit nieuwe hoofdstuk in zijn leven wellicht beginnen met een nieuw kapsel. Met zijn blonde haren ziet hij er gelijk een paar jaar jonger uit. Met een brede glimlach presenteert de dj zijn nieuwe look op Instagram. Olcay vindt het allemaal geweldig!
Het deert Ruud niets dat niet alle volgers zo in de wolken zijn met zijn nieuwe uiterlijk. Hij schrijft: “Wat hou ik van mensen met een mening. Ik leef (gelukkig) en ik hou van het leven.”
Ruud kondigde onlangs aan dat hij weer snel radio wil maken. Zijn laatste programma dateert alweer van 22 maart. Toen kwam aan het licht dat er bij hem darmkanker in een vroeg stadium was vastgesteld. Hij ging ervan uit dat hij maanden zou moeten herstellen. Gelukkig verliep zijn herstel vlotter dan verwacht.
Dit bericht bekijken op Instagram
Dit bericht bekijken op Instagram
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.