Nieuwste
Mensen willen zelfs nog niet dood gevonden worden in Hazes-kleding van Lidl
Nadat een groep BN’ers een Hazes-nummer lanceerden, is er weldra ook Hazes-kleding verkrijgbaar bij Lidl. De Hazes-spulletjes liggen er vanaf 30 juni in de schappen. Er zijn shirts, broeken, hoodies, badjassen en zelfs ondergoed. De fans zijn er niet blij mee.
Sommige mensen geven zelfs aan dat ze nog niet dood willen gevonden worden in de spulletjes van Hazes.
Ik wil er nog niet dood in gevonden worden #andrehazes pic.twitter.com/eR2Qz8o3RI
— Y. de Graaf (@GraafYDe) June 25, 2021
Sociale mediagebruikers spuwen ook Rachel Hazes compleet uit. Ze vinden dat zij de schaamte voorbij is. De kleding is namelijk samen met haar ontworpen. De weduwe wordt ervan beschuldigd dat ze het overlijden van haar man uitmelkt.
Op 30 juni is de 70e geboortedag van André Hazes. Precies daarom pakt Lidl uit met de Hazes-fanwear. De producten gaan de toonbank over onder de noemer ‘Nog Steeds Heel Geliefd’.
BN’ers maken lied
Op een aangepaste versie van Een Beetje Verliefd zingen onder andere Xander de Buisonjé, Ruth Jacott en Berget Lewis het nummer Nog Steeds Heel Geliefd.
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.