Nieuwste
Henny Huisman laat geen spaander heel van Britt Dekker
Henny Huisman loopt niet hoog op met Britt Dekker. In een interview met Weekend boort hij haar compleet de grond in.
Henny vertelt aan weekblad Weekend: “Bij het programma We Want More is Wendy een vakvrouw, en in mijn ogen voegt het niet veel toe dat Britt er naast staat. Als zij er is om de kandidaten gerust te stellen is dat niet gelukt. Britt is zélf nog zenuwachtiger dan de talenten. Dan heeft het geen zin. Wendy kan het programma met het grootste gemak alleen doen.”
Huisman erkent toch ook haar kwaliteiten. De showbizzman gaat verder: “Zij is voor een paardenprogramma leuk. Het is een paardenmeisje. En dat is prima, hartstikke leuke meid. Ik heb niks tegen haar, maar een paardenprogramma presenteren is natuurlijk iets heel anders dan bijvoorbeeld het Gouden Televizier-Ring Gala.”
Ook Martien Meiland moet eraan geloven
Ook van Martien Meiland heeft hij geen al te hoge pet op. “In Chateau Meiland is hij een hartstikke leuk figuur, en ik vind hem samen met Britt erg leuk bij Wie Van De Drie. Het is een soort cultfiguur, een beetje een relnicht, heel leuk. Als typetje in zijn serie is hij geweldig, maar als presentator vind ik hem minder geschikt.”
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.