-

Nieuwste

Britt Dekker praat mond voorbij over vechtscheiding met miljonair

Britt Dekker

De vechtscheiding van Judith Pietersen en Dan Brown krijgt een nieuwe wending. Inzet is het enorme gezamenlijke kapitaal. Britt was nogal loslippig over dit aspect van de procedure.

Dan Brown schafte het paard Limited Edition aan. Maar Judith, goede vriendin van Britt, beweert dat het haar paard is.

Britt kon het niet laten om haar mond voorbij te praten. Ze liet zich ontglippen: “Een goede vriendin van mij, Judith Pietersen, rijdt op een paard van haar vriend Dan Brown. Ik noem onze paarden altijd Johnny’s George en Danny’s Limited. Verwijzend naar John de Mol en Dan Brown.”

Judith meent dat het paard van niet minder dan 400.000 euro geen deel uitmaakt van de echtscheiding. Britt beweert nu iets anders, dus is er weer een hevige discussie ontstaan.

Het is overigens niet de eerste keer dat Britt Dekker door haar loslippigheid mensen in nauwe schoentjes brengt. John de Mol schonk haar een paard in ruil voor de presentatie van vier televisieprogramma’s.

Dure loslippigheid

Britt vertelde later dat het paard vanwege belastingtechnische redenen op naam van Talpa was ingeschreven. Britt liet zich in Media Inside ontglippen: “Het was gewoon middeleeuwse ruilhandel. Als ik geld had gekregen, moest ik daar zelf belasting over betalen en nu niet.” Gevolg: een onderzoek van de fiscus!

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder