Nieuwste
Angela de Jong bedankt vriendelijk voor kopje thee met Rachel Hazes
Na de haatcolumn van Angela de Jong over de uitgekotste Hazesjes, haalde Rachel Hazes fel uit naar de columniste. De moeder van André Hazes nodigde Angela zelfs uit voor een kopje thee in haar gloednieuwe theebar.
Angela van haar kant laat aan RTL Boulevard weten dat ze het aanbod vriendelijk afwijst. In een recente, vlijmscherpe column laat ze geen spaander heel van de familie Hazes. Ze legt haarfijn uit waarom Nederland de Hazesjes spuugzat is. Angela had het ook over de ongeëvenaarde schaamteloosheid waarmee ze de media bespelen.
Maar wat bijbeunen
De column schoot bij Rachel zwaar in het verkeerde keelgat. In een reactie op Instagram slaat ze terug en neemt ze het op voor haar dierbaren. Ze weerlegt dat ze met haar nieuwe theebarretje zomaar wat zou bijbeunen. Volgens haar is het integendeel zwaar aanpoten. Rachel nodigde de columniste zelfs uit om een kop thee te komen drinken, om Angela een spiegel voor te houden.
Ook vond Rachel dat de columniste zich beter eerst wat zou verdiepen in haar medemens alvorens aan het tikken te gaan.
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.