Nieuwste
André Hazes zit op tandvlees na bakken negatieve kritiek
De familie Hazes, en André Hazes in het bijzonder, zit de laatste tijd in de hoek waar de klappen vallen. De zanger en zijn nieuwe vlam Sarah van Soelen krijgen bakken kritiek over zich heen. En dat gaat niet in zijn koude kleren zitten.
De zanger houdt zich kranig, maar het doet wel wat met hem. Dat geeft hij toe aan tafel bij Humberto Tan. André vertelt: “Ook voor mij is de lol er een beetje af hoor. Het is veel. Je zit er niet echt op te wachten. Net als deze avond: je hebt wat te promoten, maar je komt wéér met je harses op tv, terwijl dit mijn werk is. Op een gegeven moment kunnen de mensen daar geen onderscheid meer in maken.”
Veel energie
De zanger geeft toe dat de negativiteit heel wat energie opzuigt. André openhartig: “Ik heb er zeker geen schijt aan, wat er allemaal gezegd wordt. Ik denk daar echt wel over na, maar ik weet het soms ook allemaal niet. Ik ben ook maar een jonge gozer van 27 jaar. Ik heb voor mijn eigenlijk geluk gekozen, maar blijkbaar is dat een ding bij mensen. Kijk, ik ben koppig, verliefd en ik wil het van de daken schreeuwen. Dat is een combinatie die voor sommige mensen die verkeerd is. Het belangrijkste voor mij is dat ik het allemaal leuk blijf vinden.”
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.